Pe3ny Net s.r.o. otevírají počítačovou kliniku pro Prahu a okolí.

Praha 22. května 2006 - Počínaje dnešním dnem otevírá společnost Pe3ny Net špičkovou kliniku pro všechny druhy onemocnění nástrojů informačních technologií, pod názvem Počítačová klinika (na adrese www.pocitacovaklinika.cz).

Sdílet

Zásahy u koncových zákazníků

Lékaři a sestry kliniky jsou schopni postarat se o nemocné ve všech fázích virových onemocnění, s důrazem na odstraňování závad, softwarové a hardwarové kontroly, optimalizaci výkonu nebo instalaci a reinstalace OS.

Rehabilitace pro firmy zajištěna

Další službou kliniky je tzv. Stálá péče – Správa sítě. Pro firemní zákazníky jsou nabízeny čtyři základní „balíčky“ které jsou ušity na míru přesně podle potřeb.

  • Modul – Domácí kancelář (Home Office – HO) pro 1 – 3 počítače
  • Modul – Malá kancelář (Small Office – SO) pro 4 – 10 počítačů
  • Modul – Malá firemní síť (Small Office Network – SOM ) pro 11 – 40 počítačů
  • Modul – Velká firemní síť (Wide Office Network – WON) pro 40 a více počítačů

Celá nabídka je koncipována tak, aby nebyly nenabízeny zbytečné služby Domácí kanceláři a naopak, aby malé nebo velké firemní sítě, která mají již úplně jiné požadavky, dostaly dostatečné a potřebné portfolio služeb. A jak si službu objednat? Je to velmi snadné, stačí pouze, když zákazník zašle požadavek s popisem na adresu pcklinika@petriny.net a kalkulace společně s návrhem spolupráce bude obratem zaslána k nahlédnutí.

Jaké jsou cíle počítačové kliniky?

Hlavním cílem Počítačové kliniky, je udržení co možná nejlepšího zdravotního stavu počítačů a to ať již koncových , tak i firemních zákazníků. Tohoto závazku dosahujeme poskytováním základní a specializované péče stejně tak i zajišťováním dalších programů.

Lékařský předpis:

  • Lékařský zásah na PC u koncových zákazníků je oceněn částkou 400 Kč (s DPH)
  • Doprava zákazníkům společnosti Pe3ny Net není účtována.
  • Operace PC pacientů provádí naši doktoři přímo u zákazníka, stejně tak i na klinice.
  • Rychlá dostupnost zdravotní péče.
  • Budování loajality u svých klientů citlivým přístupem.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).