Oznámení zákazníkům: Call Centrum ČRa je pro obrovský zájem zahlceno dotazy

(Praha, 22. srpna 2005) – České radiokomunikace oznamují, že v současné době je pro zákazníky obtížné dovolat se na linky Call Centra ČRa 800400200 nebo 800414141. Krátce po zahájení reklamní kampaně na službu Bluetone Premium ADSL – „rychlý internet bez paušálu za linku Telecomu“ bylo totiž zákaznické centrum zahlceno dotazy volajících, kteří se zajímají o službu Bluetone Premium ADSL a o možnost připojení k internetu v prvních dvou měsíčních fakturách zdarma, pokud si objednají službu do 30. října 2005. ČRa proto uvedly do provozu interaktivní záznamový systém, na který při špičkách operátoři Call Centra směrují přicházející hovory. Zde pak zákazník zanechá pracovníkům ČRa kontakt a ti mu posléze zpět volají, aby zákazník nečekal na spojení příliš dlouho.

Sdílet

Zájem o službu Bluetone Premium ADSL je ovšem tak veliký, že někteří zájemci se nemohou dovolat ani na interaktivní záznamový systém, který je jinak schopen přijmout až 60 současných volání. České radiokomunikace proto zákazníkům doporučují obrátit se na přehledné webové stránky www.bluetone.cz nebo www.bezpausalu.cz, kde je možné si službu bez problémů a možného zdržení rovnou objednat.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).