Osobní účet České spořitelny klientům umožňuje zvolit pouze ty služby, které aktivně využijí, a nastavení svého účtu podle potřeby libovolně měnit. K nejoblíbenějším kombinacím služeb k Osobnímu účtu České spořitelny patří Debetní karty, Výběry z bankomatů České spořitelny zdarma a telefonní a internetové bankovnictví SERVIS 24. Tato skladba služeb však tvoří pouze 8,7 % ze všech zvolených kombinací. Klienti si vybírají nastavení svého účtu individuálně podle svých preferencí – větší množství shodně zvolených kombinací se neobjevuje, což je důkazem, že rozhodnutí vydat se cestou svobodně nastavitelných produktů bylo správné. Bankovní služby nelze klientům předdefinovat do balíčku, protože potřeby každého z nich se liší.
Program výhod je samostatná služba, která oceňuje klienty České spořitelny za jejich aktivitu u celé Finanční skupiny České spořitelny, tj. i za vlastnictví a zůstatek jak na stavebním spoření či penzijním připojištění, tak i na účtu, vkladových produktech nebo zůstatku na úvěru či hypotéce. Ocenění aktivit se pak promítá do výše slevy z vedení Osobního účtu České spořitelny, a to od 10 % až do plných 100 %. Vzhledem k aktivitám našich klientů čerpá naprostá většina z doposud sjednaných Programů výhod slevu vyšší než 25 %.
Osobní účet České spořitelny s Programem výhod získal titul Bankovní inovátor 2009, který mu v soutěži Hospodářských novin a vydavatelství Economia prostřednictvím internetového hlasování přidělili sami klienti.