Hlavní navigace

Opravdu internetové bankovnictví: pro půjčku, kreditní kartu či povolené přečerpání již nemusíte na pobočku

[Tisková zpráva] mBank potvrzuje, že je opravdu internetovou bankou a pro své klienty nově nabízí spotřebitelské úvěry, kreditní karty a povolené přečerpání, které je možné si vyřídit pouze prostřednictvím internetového bankovnictví.

Sdílet

Celý proces, od požádání, přes schválení, až po poskytnutí produktu probíhá on-line, zabere pouze několik málo minut a půjčku či kreditní kartu si klient může zřídit 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Další novinkou je, že od dnešního dne mBank poskytuje ke svému běžnému účtu povolené přečerpání. A i tento produkt je možné si během pár minut sjednat prostřednictvím internetu.

On-line půjčky, kreditní karty a povolené přečerpání si prostřednictví internetu mohou sjednat klienti mBank ve svém internetovém bankovnictví, kde si jednoduše vyplní žádost. Žádost je během několika málo minut vyhodnocena a klient obdrží do svého internetového bankovnictví smlouvu, kterou po přečtení podepíše sms kódem. V případě půjčky okamžitě přicházejí peníze na klientův účet. Povolené přečerpání je otevřeno následující den a kreditní karta je doručena během několika málo dní.

„Jsem přesvědčen, že možnost sjednat si půjčku, kreditní kartu či povolené přečerpání jednoduše, okamžitě a z pohodlí domova je něco, co od internetové banky její klienti očekávají,“ říká Radko Šindrbal, specialista mBank na spotřebitelské úvěry a kreditní karty. „Vedle jednoduchosti a rychlosti je pro klienty důležitý i fakt, že ve svém internetovém bankovnictví mají přehled o maximálních limitech, které jim banka nabízí. Po klienta je tak banka opravdovým partnerem, který mu pomáhá plnit jeho přání a plány,“ dodává Radko Šindrbal.

„mBank je moderní a technologicky vyspělou bankou, která je schopna nabídnout svým klientům rychlé a pohodlné řešení jejich potřeb a uvedením tohoto produktu jsme potvrdili naši pozici lídra na trhu internetového bankovnictví. Internet je bezesporu budoucností finančních služeb a moderní bankovnictví by tak mělo klást stále větší důraz na zjednodušení produktové nabídky a především na zvyšování dostupnosti produktů skrze elektronické kanály,“ komentuje význam nového produktu pro strategii mBank Janusz Mieloszyk, generální ředitel banky.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).