Hlavní vlna poběží do konce října 2011, klíčovou nabídku pro toto období představují kontokorentní úvěry s nulovým vstupním poplatkem a investiční úvěry. Ústředním motivem celé kampaně jsou firemní klienti s pomyslnými křídly v podobě loga banky. Ta mají evokovat možnost růstu s individuálním a kvalifikovaným přístupem Volksbank.
„Touto kampaní chceme ukázat, že Volksbank je nejlepší volbou pro ty, kdo hledají osobní a vysoce kvalifikovaný přístup bankovního a finančního poradce pro dlouhodobou spolupráci. Naši klienti pro nás nejsou jen pouhým číslem v databázi, známe je jménem a řešíme jejich individuální přání i potře-by,“ říká Renata Němcová Pixová, ředitelka marketingu a komunikace Volksbank CZ.
Hlavním cílem nové marketingové kampaně je zvýšit povědomí o značce Volksbank v segmentu SME a představit ji jako banku s individuálním přístupem a řešeními na míru. Komunikační mix se skládá z on-line bannerové reklamy, inzerce v tištěných médiích, sponzoringu vybraných TV pořadů a outdoo-rových ploch ve městech, kde má Volksbank pobočky. Kampaň podpoří i osobní direkt mailing s atraktivní nabídkou v oblasti firemního financování. Součástí kampaně jsou také POS materiály na pobočkách Volksbank.
„Zajímavým nástrojem, se kterým v nové kampani pracujeme a který, jak věříme, osloví potenciální zájemce o firemní financování, je speciální microsite www.podnikani2012.cz,“ doplňuje k nové kam-pani Renata Němcová Pixová a dodává: „Hlavním motivem k návštěvě stránky bude volně dostupná odborná studie o změnách v podnikatelském prostředí pro rok 2012.“
Kreativní koncept kampaně si pohrává s motivem křídel, která má Volksbank ve svém logu. „Volksbank je banka, které nevládnou unifikované produkty, ale služby ušité na míru dle specifických potřeb a přání zákazníků. Nabídkou atraktivních produktů, kvalifikovaným poradenstvím a individuálním přístupem umožňujeme našim klientům růst, mít velké plány, dáváme jim pomyslná křídla,“ komentuje kreativní koncept Renata Němcová Pixová.