Investorem je ázerbájdžánská vláda zastoupená ministerstvem dopravy, generálním dodavatelem pak akciová společnost OHL ŽS reprezentovaná svým místním zastoupením OHL JS Branch Baku. Subdodavatelem bude s největší pravděpodobností místní firma AzerinSaatServis. Projekt zpracovala turecká firma Ecotemelsu. O významu zakázky svědčí i fakt, že v Ázerbájdžánu jsou v současnosti pouze tři stejně významné dopravní stavby, které jsou přímo sledovány ministrem dopravy.
„Věřím, že nejlepší referencí pro nás byla probíhající výstavba prvního úseku a že jsme naše partnery přesvědčili, že dálnice stavět umíme,“ řekl dnes Ing. Michal Štefl, předseda představenstva a generální ředitel OHL ŽS, a.s.
Vlastní výstavba dálnice se skládá z částečné rekonstrukce stávající komunikace ze 70. let a o vybudování nové rychlostní komunikace dálničního typu včetně mostů a mimoúrovňových křížení.
Termíny realizace jsou 600 a 800 dnů. Celková cena obou zakázek přesahuje 112 mil. dolarů a je financována z exportního úvěru České exportní banky. „Jedná se o jednu z největších zakázek financovaných českým exportním úvěrem, ne-li vůbec o největší,“ doplnil Ing. Michal Štefl.