Česká spořitelna odvedla doposud v oblasti sponzorských a zejména charitativních projektů velký kus práce. Těším se, že budu moci dále rozvíjet tyto aktivity a napomoci tomu, aby se promítly do celkového vnímání České spořitelny jako banky, která je klientům i společnosti nablízku. V oblasti korporátního marketingu se zaměříme hlavně na podporu prodeje jednotlivých produktů a služeb pro korporátní klienty ve spolupráci s obchodními úseky banky, oblastními pobočkami a komerčními centry. Naším cílem je posílit vnímání České spořitelny jako vysoce spolehlivého korporátního partnera, s širokým portfoliem produktů,
uvedla Jarmila Plachá, ředitelka odboru korporátního marketingu a sponzoringu.
Před příchodem do České spořitelny pracovala paní Plachá ve společnosti Eurotel, kde zastávala pozici Manažera firemní komunikace (od r.2001). Před tím pracovala ve firmě Guarant na pozici Marketing and Sales manager. Svou pracovní kariéru zahájila v Singapuru na různých pracovních pozicích. Jarmila Plachá vystudovala filozofickou fakultu v Brně, v současné době dokončila studia na CMC Graduate School of Business v Čelákovicích.
Leasing ČS je dynamicky rostoucí firma a významná součást finanční skupiny České spořitelny. Hodlám se zaměřit na ještě užší propojení služeb mezi Leasingem ČS a dalšími členy Finanční skupiny ČS, které přinese přidanou hodnotu klientům i zaměstnancům,
uvedl Karel Machytka.
Karel Machytka vystudoval Vysokou školu ekonomickou, obor ekonomika zahraničního obchodu. V letech 1995 – 2000 působil jako ředitel divize marketingu a podpory obchodu v Girocredit Banka Praha, a.s. resp. Erste Bank Sparkassen CR, a.s. Od roku 2000 je ředitelem odboru sponzoringu České spořitelny, a.s. a od ledna 2002 též předsedou správní rady „Nadace České spořitelny“.
Klára Gajdušková
Tisková mluvčí ČS, a.s.