Společnost OBI otevírá svůj dvacátýdruhý hobbymarket po více než dvanácti letech úspěšného působení na českém trhu.
„Na venkovním pódiu budou v prvních pěti dnech po otevření probíhat předváděcí akce našich dodavatelů, velmi zajímavá a u našich zákazníků oblíbená dřevosochařská show s ukázkami práce s motorovou pilou nebo kutilské soutěže o hodnotné ceny, prvních 5 000 zákazníků dostane jako dárek skládací metr nebo plastové vědro – a to ještě není zdaleka všechno,“ popisuje marketingová manažerka OBI, Zlata Ulrichová.
Zákazníci mají OBI dlouhodobě v oblibě
O popularitě OBI svědčí jeho úspěchy v rámci ocenění Obchodníka roku. OBI získalo toto prestižní vyznamenání v roce 2006 počtvrté v řadě v kategorii Hobbymarket roku. Sami zákazníci mu pak poprvé přidělili to nejvyšší ocenění – „Obchodník roku 2006 – Cena veřejnosti“
„Zákazníky podle našich zkušeností nejvíce zajímá pestrost nabídky a schopnost personálu poradit a to je z naší strany hlavní cíl, který chceme zákazníkům ve stávajících i nově otevřených hobbymarketech OBI dlouhodobě nabízet,“ zdůvodňuje popularitu OBI Zlata Ulrichová.
Otevření nové prodejny prospěje regionu
OBI si pro svůj nejnovější hobbymarket v České republice vybralo severočeské město z několika důvodů. Rozhodovala velikost města, které obklopují zajímavé spádové oblasti a také kupní síla obyvatelstva.
Přítomnost OBI v Litoměřicích jeho obyvatelům prospěje. Zákazníci se mohou těšit na širokou nabídku zboží a profesionální služby. Ze sociálního hlediska bude pro region otevření nové prodejny rovněž prospěšné. Pracovní příležitosti zde nalezne zhruba 75 lidí, čímž hobbymarket přispěje ke snížení nezaměstnanosti.
Velikost litoměřické prodejny
Na prodejní ploše o rozloze 5 660 m2 se zákazníci snadno zorientují díky tradičně přehlednému umístění zboží.
Například oddělení se vším na co si vzpomenete v souvislosti se zahradou je velkou, prosklenou zimní zahradou. „A nejen to, zahradní oddělení má svou venkovní část – rozsáhlou venkovní zahradu“, dodává Zlata Ulrichová.
Novinkou v hobbymarketu OBI je nový orientační systém, včetně tzv. shop in shop systému.
Jednotlivá oddělení jsou v marketu barevně označena a zákazník se tak velmi jednoduše v marketu orientuje.
Celková velikost prodejní plochy řadí nový hobbymarket v porovnání s ostatními prodejnami OBI mezi ty středně velké.