„Marcela bude mít na starosti strategii segmentu a vývoj nových produktů. Pomůže nám dále zkvalitnit portfolio služeb a produktů ČSOB v oblasti spoření a investic a také posilovat vnímání ČSOB jako důvěryhodného a silného správce klientských peněz. Věřím, že naše spolupráce bude přínosem nejen pro banku, ale hlavně pro naše klienty,“ řekl Nik Vincke, výkonný ředitel retail/SME ČSOB.
Marcela Suchánková (nar. 1971) vystudovala Vysokou školu ekonomickou, fakultu informatiky a statistiky, obor informační management a MBA na US Business School Praha. Před nástupem do ČSOB (1997) pracovala v agentuře Ewing Public Relations. V letech 1997 až 1999 byla zodpovědná za interní komunikaci ČSOB. Od roku 1999 se pohybovala v oblasti retailové klientely, podílela se na tvorbě strategie a vývoje produktů. Vedla několik bankovních projektů, byla u zrodu přímého marketingu a od roku 2010 působila jako manažerka útvaru Orientace na klienta.
Marcela Suchánková je vdaná, má dvě děti a hovoří anglicky. Ve svém volném čase se věnuje rodině, ráda běhá.