Telefonní centrum Komerční banky v Liberci dosáhne v blízké době hranice svých kapacitních možností. Jen v loňském roce obsloužilo 17,2 milionu příchozích hovorů, z nichž 5,3 milionu hovorů vyřídili telefonní bankéři. Od svého založení v roce 1998 vyřídilo Telefonní centrum KB v Liberci více než 67,5 milionu příchozích hovorů.
Ze zvažovaných lokalit odpovídal Zlín nejlépe potřebám Komerční banky. Zvolená budova Centroprojektu nabízí dostatečnou kapacitu s možností dalšího rozšiřování. Je umístěna v centru města a pro budoucí zaměstnance Komerční banky bude velmi dobře dostupná hromadnou dopravou
, uvedl místopředseda představenstva a náměstek generálního ředitele Komerční banky Philippe Rucheton.
Expresní linku, nejoblíbenější produkt přímého bankovnictví v rámci Komerční banky, využívalo na konci loňského roku 705 tisíc klientů (meziroční nárůst 6 %). Prostřednictvím Expresní linky zadali klienti Komerční banky v loňském roce 6,5 milionu příkazů k úhradě v souhrnném objemu 56 miliard Kč.