Funkce bankomatů „ATM Korespondenční adresa“ byla postupně nasazována od 6. srpna 2007. „Za první měsíc spuštění služby byla tato hláška zobrazena 6032 klientům ČSOB a 2107 klientům Poštovní spořitelny,“ sděluje Eduarda Hekšová, výkonná ředitelka Přímého prodeje a služeb ČSOB. Efektivita služby je tedy vysoká a projekt je hodnocen jako velmi úspěšný.
Důvod nasazení služby byl přitom prostý: velké množství vrácené korespondence. Klientům, kterým se vrátil výpis z účtu, je tedy nyní prostřednictvím obrazovky bankomatu sdělena informace o nutnosti změny kontaktních údajů.
Během srpna byla zavedena i druhá novinka bankomatů ČSOB a Poštovní spořitelny, „Dobíjení SIM karet Telefónica O2“. Díky tomu se služby obou bank v této oblasti ucelily. Seznam všech bankomatů, na kterých lze službu využít, naleznete na stránkách O2 www.cz.o2.com. Na stránkách www.csob.cz a www.postovnisporitelna.cz naleznou zájemci přehled bankomatů se službami, které nabízejí.