Hlavní navigace

Nové možnosti www.spotrebitele.info

Neziskové Sdružení obrany spotřebitelů (SOS) představuje zásadně aktualizované webové stránky www.spotrebitele.info. Sdružení jejich úpravou reflektuje silný zájem o spotřebitelské informace právě na nejmodernějším médiu a přibývající množství informací, kterému předchozí struktura webu nedostačovala.

Sdílet

Spolu se změnou designu přináší nový web členění informací do osmi sekcí, podle témat odrážejících nejčastější oblasti zájmu čtenářů. Nové je zároveň i vyhledávání. Uvnitř sekcí lze hledat zodpovězené dotazy z poradny i záznamy v kartotéce informací věnující se danému tématu. V levém menu jsou stabilně vypsány produkty SOS, nabídka pro spotřebitele, přehled kauz, kterým se SOS věnuje a ostatní projekty. Zásadní úpravu zaznamenala hlavní stránka, kde se objevují čtyři hlavní zprávy, následované seznamem aktuálních zpráv z jednotlivých sek­cí.

Pro novináře je připraven Press servis, kde naleznou přehled tiskových zpráv, pozvánky na tiskové konference, logo SOS ke stažení a seznam spotřebitelských zkušeností, jejichž autoři mají zájem o medializaci svého případu.

„Zájem o www.spotrebitele.info neustále stoupá, i nyní v prázdninových měsících se pohybuje běžně nad 10 000 přístupy týdně a rychle směřujeme k hranici dvou milionů návštěvníků. Čtenáři webu i naši členové měli ke starému zpracování stránek řadu připomínek, stěžovali si hlavně na jejich nepřehlednost. Věříme, že tohle jsme na novém webu odstranili a že si lidé najdou především rady, které potřebují a které jim pomohou,“ říká mluvčí SOS Ivana Picková.

Nový web SOS výrazně zlepšuje informační servis, který SOS poskytuje nejširší veřejnosti. Pravidelní čtenáři oceňují množství denně aktualizovaných informací, členská sekce webu nabízí stále více rozsáhlejších článků i přednostní přístup k poradenství.

Tato komplexní úprava webu proběhla za finanční podpory z programu Evropské unie Transition Facility 2004 a Ministerstva průmyslu a obchodu ČR, kteří se podílí i na podpoře zveřejňování informací. I díky nim tak může být náš web zcela bez reklam a tudíž poskytovat objektivní informace.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).