Logo, které připravila banka UniCredito Italiano S.p.A., majoritní akcionář Živnostenské banky, se skládá ze značky – červené koule se stylizovanou bílou jedničkou – a černého logotypu: Živnostenská banka, UniCredit Group. Stejný motiv červené koule se stylizovanou jedničkou již používá UniCredito Italiano. Logo má vyjadřovat profesionalitu, zkušenost, otevřenost vůči klientům a vnějšímu světu a reprezentovat aktivní a efektivní finanční instituci.
Živnostenská banka nyní prochází rebrandingem. Návštěvníci www.zivnobanka.cz se mohou ode dneška seznámit s novou vizuální podobou stránek banky ve webu. Živnobanka připravuje v novém designu veškeré firemní tiskoviny či označení obchodních míst. Své nové logo již Živnostenská banka začala používat v tiskových inzerátech.
Nové logo ve stylu UniCredit Group nahrazuje dosavadní logo s motivem majáku, které Živnostenská banka používala od roku 1999.
UniCredit Group má celkem 66000 zaměstnanců a síť 4115 poboček.
Mateřskou institucí UniCredit Group je UniCredito Italiano, podle tržní kapitalizace největší italská banka. Podle efektivity a ziskovosti patří mezi pět nejlepších bank v Evropě, podle bilanční sumy se řadí do první evropské dvacítky.
UniCredito Italiano je přední západní bankovní skupinou ve střední a východní Evropě, kde kromě Živnostenské banky vlastní slovenskou UniBanku, největší polskou soukromou banku Bank Pekao, největší banky v Chorvatsku (Zagrebacka banka) a v Bulharsku (Bulbank) a rumunskou UniCredit Romania. V Turecku nabízí bankovní a finanční služby firma Koc Financial Services, společný podnik UniCredita Italiana a silné turecké skupiny Koc Group.
Ing. Karel Ježek
tiskový mluvčí
Živnostenská banka, a.s.