„V letošním roce jde již o páté nově otevřené Finanční centrum a naše vize být klientům co nejblíže tak dostává stále reálnější obrysy. Chceme stále podporovat naši pozici nejdostupnějších služeb na trhu a nabídnout našim zákazníkům kromě výhodných produktů také co největší komfort,“ říká Jana Hlaváčová, manažerka Finančních center Poštovní spořitelny.
V jihomoravském regionu, kde se nachází i nové vyškovské centrum, mohou klienti Poštovní spořitelny nyní využívat služeb na 500 poštách a osmi Finančních centrech.
Poštovní spořitelna poskytuje své služby v nejširší obchodní síti. Zákazníci tak mohou využít již 58 Finančních center nebo více než 3300 poboček České pošty, z nichž mnohé jsou dostupné i o víkendu. Zákazníci mají k dispozici také 2800 finančních poradců ČMSS nebo více než 770 bankomatů. Poštovní spořitelna je součástí Československé obchodní banky, a. s.