Hlavní navigace

Nová služba KB pro klienty přímého bankovnictví

Sdílet

Praha, 3. dubna 2003 – Komerční banka připravila pro uživatele internetového bankovnictví mojebanka, PC bankovnictví profibanka a telefonního bankovnictví Expresní linka KB novou službu – on-line informace o transakcích platebními kartami.

Okamžitě po použití platební karty (u obchodníka nebo při výběru z bankomatu) tak klient získá přehled o výši částky, která bude na jeho účtu zúčtována. Díky této službě má nyní klient lepší přehled o svých financích.

Ačkoliv k reálnému zúčtování transakce platební kartou dochází obvykle v horizontu až několika dní po provedení, nyní má majitel účtu možnost být v předstihu informován o tom, jaká částka mu bude z účtu následně odečtena. „Tuto službu ocení především podnikatelé, kteří mají k jednomu firemnímu účtu vystaveno několik služebních karet pro své zaměstnance. Díky on-line přehledu o provedených transakcích mohou například lépe plánovat cash flow své firmy,“ uvedl výkonný ředitel pro Přímé kanály Jan Kubálek.

Služba je automaticky nastavena pro všechny uživatele internetového a telefonní bankovnictví a je klientům poskytována zdarma.

Markéta Dvořáčková
Divize Komunikace KB

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).