Od 1. listopadu 2001 rozšířila Komerční banka nabídku služeb v rámci balíčku Ideal o produkty dceřiných společností. Součástí zmíněného balíčku jsou nyní produkty a služby Investiční kapitálové společnosti KB, Komerční pojišťovny, Penzijního fondu KB a Všeobecné stavební spořitelny. Majitelé balíčku Ideal si tak mohou vybrat:
- fondy Investiční kapitálové společnosti KB
- povinné ručení či kapitálové životní spořící pojištění Komerční pojišťovny
- stavební spoření Všeobecné stavební spořitelny KB
- penzijní připojištění Penzijního fondu KB
Ve všech případech je klient při zprostředkování vybraných služeb zvýhodněn časově. U některých produktů (např. kapitálové životní spořící pojištění) dochází také k výrazným daňovým výhodám až do výše 12.000 korun.
Komerční banka začala nabízet balíček Ideal v květnu letošního roku. Za šest měsíců získala zhruba 44.500 majitelů tohoto konta.
Produkty dceřiných společností nabízí Komerční banka kromě jiného také prostřednictvím Expreskonta KB. Majitelé tohoto konta mohou využít služby a produkty dceřiných společností po telefonu na čísle 0800/150250. Osobní telefonní bankéři jim v kteroukoliv dobu rádi pomohou s výběrem vhodného produktu.
Marie Růžičková
tisková mluvčí KB