Někteří příznivci Michaela Flatleyho stále nedostali zpět peníze za vstupné

Na Sdružení obrany spotřebitelů (SOS) se obrátili spotřebitelé, poškození jednáním distributorů lístků na megashow Michaela Flatleyho Celtic Tiger. Tento koncert byl zrušen a neuskutečnil se ani v náhradním termínu. Někteří fanoušci dodnes nedostali peníze zpátky a nevědí, kam se mají obrátit, protože distributoři vstupenek je odkazují na spolupořádající agentury.

Sdílet

Zklamáni byli spotřebitelé, kteří si za zhruba 3 tisíce korun zakoupili lístky na taneční megashow Michaela Flatleyho Celtic Tiger, která se původně měla konat 12. července 2005, ale nekonala se ani v náhradním termínu 27. srpna 2005. Přesto spotřebitelé nečekali žádné komplikace, protože obě spolupořádající agentury JVJ Produkce, s.r.o. a Pragokoncert Bohemia, a.s., vydaly společné prohlášení o tom, že “peníze za vstupenky zakoupené ve všech předprodejích si klienti mohou začít vyzvedávat na prodejních místech již od 12.8.2005“. Bohužel následně byla zveřejněna série prohlášení, proč tomu tak v případě smluvních partnerů (prodejních míst) JVJ Produkce nebude. Například distribuční společnost Ticketstream odkazuje zákazníky s jejich nárokem na agentury s poukazem na obsah uzavřených smluv. Řada spotřebitelů, kterých je podle vyjádření právníka agentury JVJ produkce cca 10 %, tak stále nemá peníze a neví, kdo je pro ně partnerem, na kterého by se mohli obrátit.

Spotřebitelé by měli nárok na vrácení vstupného uplatnit v místě zakoupení vstupenek, říká Ivana Picková ze Sdružení obrany spotřebitelů a dodává: Obsah smlouvy mezi distributory lístků není pro spotřebitele podstatný. Rozhodující je, s kým uzavřel smlouvu přímo spotřebitel. SOS proto doporučuje kontaktovat distributorskou firmu, u které byl lístek zakoupen, a znovu, nejlépe písemně, u ní uplatnit nárok na vrácení vstupného, v případě neúspěchu lze doporučit postup právní cestou. Spotřebitelé, kteří si nejsou jisti ve svých právech, mohou též kontaktovat poradenskou linku SOS 900 08 08 08 s tarifem 8 Kč/min, kde jim odborní poradci rádi pomohou.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).