Když se stanete oběťmi pojistné události:
- Snažte se zabránit zhoršování následků již vzniklé pojistné události, i když s tím budou spojené přiměřené finanční výdaje. Pojišťovna vám je proplatí v rámci pojistného plnění.
- Potřebujete-li začít hned s úklidem pojištěního místa, není to problém. Ze všeho nejdříve ale vše vyfoťte nebo natočte na video. Zničené věci nevyhazujte a pokuste se je uchovat do té doby, než si je likvidátor osobně prohlédne.
- Že se vám stala škoda na majetku, oznamte své pojišťovně co nejdříve. Nejrychlejší a nejpohodlnější je telefon.
Jak postupovat při pojistné události? Pojistnou událost oznamte Kooperativě na bezplatné lince 800 105 105. Před vytočením tohoto čísla si připravte údaje, které za vás operátor po telefonu vyplní. Jedná se o:
- číslo pojistné smlouvy, pokud jej neznáte, stačí rodné číslo osoby, která pojištění sjednala
- stručnou charakteristiku škody, ke které došlo
- kdy ke škodě došlo
- jaký je rozsah škody
- jaké je na Vás spojení.