Na běžně placené životní pojištění jsme se v loňském roce zaměřili v rámci naší strategie. Za dobrým výsledkem stojí především posílení spolupráce s Českou spořitelnou, která úspěšně nabízí životní pojištění svým klientům. V loňském roce došlo k více jak 50% nárůstu zájmu o běžně placené pojištění na jejích pobočkách. Zároveň jsme velmi výrazně posílili spolupráci s našimi externími partnery,
říká Petr Zapletal, generální ředitel Pojišťovny České spořitelny.
Celkové předepsané pojistné v kategorii běžně placeného životní pojištění dosáhlo v loňském roce 39,8 miliardy korun. Běžně placené pojištění tak tvoří více než 70 % trhu životního pojištění. Zatímco trh běžně placeného životního pojištění vykázal meziroční nárůst o 7,9 %, Pojišťovna České spořitelny za stejné období rostla o 32 %.
V roce 2008 vybrala Pojišťovna České spořitelny na pojistném celkově 6,68 miliardy korun, což je o 3,5 % více než v předcházejícím roce.