Hlavní navigace

Nejpilnější sběratelé Era jahod získali 30 000 korun

[Tisková zpráva] Soutěž ve sbírání jahodových samolepek a magnetek, která byla součástí kampaně na Era spoření, je u konce. Na stránky www.erasporeni.cz bylo během jednoho měsíce zasláno necelých 41 tisíc soutěžních kódů a celkově si web zobrazilo více než 50 tisíc unikátních návštěvníků. Tři vůbec nejpilnější zasilatelé výherních kódů si odnesli šek v hodnotě 10 000 korun.

Sdílet

„Odhadujeme, že se do kontaktu s kampaní dostalo přes milion lidí, což je opravdu úctyhodný počet a zároveň vynikající výsledek. Vždyť jen internetové stránky k Era spoření registrují přes 640 000 zobrazení,“ uvedl Petr Vondráček, manažer marketingové komunikace Poštovní spořitelny.

Hlavní výhru, tedy účet u Poštovní spořitelny s počátečním vkladem 10 000 Kč, získala úřednice z Prahy Helena Tauerová. Na finanční obnos se mohou těšit také dva mladí studenti – Zdeněk Hřebíček z Rousínova u Brna a Jan Bešťák z Liberce. Všem výhercům byly předány symbolické šeky na Finančním centru v blízkosti jejich bydliště.

„Kampaň Era spoření mě velmi zaujala. S přítelkyní jsme našli ve městě magnetku. Pak jsme o tom mluvili s kamarády a všichni jsme se spontánně rozhodli, že budeme sbírat společně. Proto i výhra bude použita ve prospěch nás čtyř,“ vysvětlil student střední školy Zdeněk Hřebíček, který touží po studiu na vysoké. „Syn a jeho kamarád mě přemluvili, abych se zapojila do soutěže. Oni sbírali magnetky a samolepky po celé Praze a já jsem kódy registrovala na soutěžních webových stránkách,“ přiblížila recept na úspěch paní Helena Tauerová.

Na internetových stránkách www.erasporeni.cz lidé strávili v průměru 4 minuty, během kterých opakovaně procházeli jednotlivé Era stránky – „Era červené konto“, „Era osobní účet“, „Era termínovaný vklad“ a „Era první konto“. Bezkonkurenčně nejvíce soutěžních kódů bylo přijato prostřednictvím „jahodových“ magnetek, ze kterých lidé odeslali přes 18 tisíc platných kódů. Zajímavé je, že v poslední den soutěže byl obdržen nejvyšší počet zaslaných kódů – 3 223 kusů.

Era jde cestou zjednodušování produktové nabídky a maximálně se zaměřuje na požadavky dnešního klienta. Jejím cílem je poskytnout srozumitelné, praktické, dostupné a funkční služby, které se bez ostatních zbytečností přizpůsobí potřebám zákazníků. Poštovní spořitelna je součástí Československé obchodní banky, a. s.


Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).