Hlavní navigace

Mohutná expanze KASA.cz

Společnost EUROCOMM Group s.r.o., provozovatel serveru KASA.cz, jednoho z největších internetových obchodů v České republice a největšího internetového obchodu na Slovensku - HEJ.sk, expanduje dále do zahraničí.

Sdílet

Slovensko

Pobočka na Slovensku vznikla již v roce 2003. Přestože internet a internetový obchod je na Slovensku v plenkách, podařilo se společnosti, naučit lidi nakupovat na internetu. „Naše plány jsou smělé. Plánujeme, že letošní obrat na Slovensku dosáhne 100 miliónů korun. Abychom udrželi rostoucí trend nákupů i do příštích let, musí se naše firma věnovat nejen obchodu, ale také osvětě nákupu na internetu. S naším systémovým vybavením si na tamějším trhu připadáme trochu jako v jiném světě. Distributorům i výrobcům bohužel musíme říkat, na co je dobrý informační systém a co jim přinese,“ říká Martin Kasa. Společnost nabízí prakticky shodnou nabídku sortimentu a služeb jako v České republice. Naleznete ji na www.HEJ.sk.

Expanze na Západ – Německo

Další ze zahraničních poboček společnosti, EUROCOMM DE GmbH, byla založena v regionu bývalého východního Německa. Díky vysoké nezaměstnanosti tohoto regionu firma využila investiční pobídky tamních úřadů. I přesto jde o poměrně odvážný krok, jelikož konkurence v Německu je značně vyspělá a to jak po stránce kapitálové, tak po stránce informační. Vstup na německý trh má ale i své výhody, komentuje Martin Kasa, ředitel společnosti: „Díky místní pobočce se dostaneme k mnoha akčním nabídkám, které dále nabídneme zákazníkům ve všech zemích, ve kterých působíme. Dalším velkým plusem je centralizace podpůrných činností v České republice, kde díky levnější pracovní síle a nižším nákladům dosáhneme podstatně efektivnějšího provozu než ryze německá konkurence. Poslední výhodou je počet zákazníků, které můžeme obsloužit.“ Společnost spustí elektronický obchod pro zákazníky začátkem července 2005 na adrese www.EUKASA.de.

V Polsku je KASA v Katovicích

Polsko je další zemí, kam tato ryze česká společnost expanduje. Proč si tuto zemi firma vybrala, vysvětluje Martin Kasa: „Ačkoliv internetový trh není v Polsku tak vyvinutý jako v jiných zemích, kde již působíme nebo kam expandujeme, chceme i zde oslovit zákazníky s naší nabídkou. Polský a slovenský trh k sobě mají velmi blízko a proto praktická zkušenost s expanzí na Slovensko bude naším velkým plusem.“ Společnost spustí elektronický obchod pro zákazníky, zároveň s Německem, začátkem července 2005 na adrese www.EUKASA.pl.

Nekončící expanze

Dle vyjádření majitelů společnosti, provozující server KASA.cz, jsou investice pro současnou expanzi na zahraniční trhy v řádu 8 ciferného čísla, tj 10 milionů korun a více. Přesto společnost plánuje další smělé kroky. Jedná se např. o vstup na nové trhy – země, o kterých se již jedná velmi nahlas, jsou Rakousko a Maďarsko. „Hned jak se nám podaří ekonomicky a procesně rozjet pobočky v Polsku a Německu, budeme naše aktivity směřovat do dalších zemí. Takové kroky však plánujeme až na rok 2006,“ dodává na závěr Martin Kasa.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).