Modrá pyramida si zvolila komunikační agenturu Euro RSCG Prague.

Praha 12. ledna 2007 - Modrá pyramida, držitel ocenění Stavební spořitelna roku 2005 a 2006, vyhlásila na konci roku 2006 vítěze výběrového řízení na poskytování integrovaných komunikačních služeb. V konkurenci předních reklamních agentur si zvolila komunikační agenturu Euro RSCG Prague.

Sdílet

Modrá pyramida je specializovanou stavební spořitelnou zabývající se výhradně financováním bytových potřeb svých klientů. Nabízí výhodný způsob spoření podporované státem s optimálním zhodnocením úspor, řešení a financování bytových potřeb včetně bezplatného úvěrového poradenství. Euro RSCG Prague bude mít na starosti zajišťování strategického poradenství a integrovaných komunikačních aktivit v oblasti řízení značky a produktové komunikace na českém trhu.

„Chceme i nadále udržet, a co víc – ještě posílit značku Modrá pyramida, vždyť klienti k naší stavební spořitelně přišli proto, že byla pro ně jako značka atraktivní, a to chceme dále rozvíjet. Máme kvalitní síť vysoce profesionálních obchodníků, máme vynikající spořící i úvěrové produkty a budeme vytvářet podmínky pro postupné rozšiřování naší obchodní nabídky o další bankovní a pojišťovací produkty tak, abychom dokázali co nejlépe uspokojit potřeby rodiny. Chceme se profilovat jako banka pro rodinu a tomu logicky potřebujeme přizpůsobit naši komunikaci. Jsem přesvědčen, že Euro RSCG Prague bude pro Modrou pyramidu tím nejlepším partnerem,“ uvedl k výsledku výběrového řízení Ing. Aleš Mašanský, ředitel odboru odbytu a marketingu Modré pyramidy.

Michaela Sirotková, ředitelka Euro RSCG Consulting, k tomu říká: "Vážíme si toho, že můžeme Modrou pyramidu zařadit do našeho klientského portfolia. Detailní znalost finančního segmentu na českém i evropském trhu, nám poskytly znalostní výhodu. Vítězná strategie se do velké míry opírá o znalost strategických záměrů celé finanční skupiny, do níž Modrá pyramida patří. Navržená strategie je založená na repositioningu značky a rozšíření stávajícího obchodního modelu. Modrá pyramida se bude v budoucnosti více profilovat jako banka pro rodinné finance.“

Agentura Euro RSCG byla zvolena Nejkreativnější agenturou roku 2006 a je zároveň dvojnásobným držitelem titulu Agentura roku. V soutěži komunikační efektivity Effie, jež hodnotí pravý přínos v reklamě a tím jsou její výsledky, je Euro RSCG historicky nejúspěšnější agenturou na českém trhu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).