Hlavní navigace

Modrá pyramida rozšiřuje služby, nabídku produktů i týmy svých poradců

[Tisková zpráva] S ohledem na změny ve stavebním spoření, na své postavení na trhu a především ve Skupině Komerční banky, rozšiřuje Modrá pyramida služby, nabídku produktů a týmy svých poradců tak, aby mohla svým klientům poskytovat komplexní finanční poradenství.

Sdílet

Začátkem dubna zařadila Modrá pyramida do své nabídky další produkty ze Skupiny Komerční banky a to: balíček služeb MůjÚčet, zvýhodněný účet pro studenty  G2.2, Kreditní karty (Kreditní karta VISA Elektron, A karta a Lady karta), Perfektní půjčku – neúčelový hotovostní nebo bezhotovostní úvěr a především Vital Invest – moderní investiční životní pojištění s možností dosažení vyššího zhodnocení než u tradičních finančních produktů. Vital Invest flexibilně kombinuje investiční a pojistnou složku a  nabízí možnost změn většiny parametrů v průběhu pojištění v závislosti na přání a potřebách klienta.

Modrá pyramida postupně rozšiřuje  nabídku o možnosti pojištění, bankovní služby, spotřebitelské úvěry, na podzim bude nabízet také hypotéky Komerční banky a doplní další dlouhodobé spořící a investiční produkty tak, aby do konce letošního roku změnila svůj obchodní model z experta na stavební spoření v poskytovatele komplexního finančního poradenství – samozřejmě včetně stavebního spoření a s důrazem na financování bydlení.

S tím souvisí rozšiřování a zkvalitňování vlastní distribuční sítě finančních poradců, ale i posilování značky, protože kvalitní finanční poradenství Modrá pyramida staví především na vztahu klient – finanční poradce. Zároveň je i nadále kladen důraz na financování bydlení – nejen, že se rozšíří nabídka o hypotéky Komerční banky, ale Modrá pyramida postupně otevírá další Hypocentra  s komplexními službami v oblasti nemovitostí. Nyní už úspěšně působí Hypocentra v Praze, Hradci Králové, Brně a Českých Budějovicích.   

Zkvalitňování nabídky pokračuje i v oblasti stavebního spoření.

Od pondělí 11. dubna spouští Modrá pyramida velkou jarní kampaň, založenou na konceptu Moudrého spoření s akční nabídkou „2 % + 2 %“. Základem je nadstandardní zhodnocení prostředků, které klient vloží na svůj účet v době tzv. upisovacího období.  V průběhu jarní kampaně získají  „extra úrok 2 % + 2 %“ všichni klienti s novou smlouvou o stavebním spoření, tedy k běžným  2 % úroku z vkladu Modrá pyramida nabízí další zvýhodnění v podobě dodatečného úroku ve výši 2 %. Klient může počítat s tím, že částka, kterou vloží na svůj účet v průběhu tzv. upisovacího období, které trvá čtyři měsíce po přijetí Návrhu na uzavření smlouvy, bude úročena bezkonkurenční úrokovou sazbou 4 % po dobu jednoho roku. Podmínky pro kampaň klient splní tak, že si založí stavební spoření u Modré pyramidy v době od 11. dubna  do 31. července 2011 s maximální cílovou částkou 1 000 000 Kč a vloží na svůj účet stavebního spoření minimálně 10 000 Kč.

Součástí jarní mediální kampaně jsou dva nové televizní spoty, které budou umístěny vždy v jednom reklamním bloku.  Třicetisekundový spot je zaměřen na image – poprvé se zdůrazněním: „Modrá pyramida, váš finanční rádce“, následující desetisekundový spot zdůrazňuje hlavní výhodu jarní nabídky Moudrého spoření „2 + 2“.  

Hypoúvěr s akční úrokovou sazbou do 25. dubna

Až do 25. dubna 2011 poskytuje Modrá pyramida slevu z úrokové sazby všech typů Hypoúvěrů až 0,4 %. Tato sleva se odvíjí takto: ke slevě 0,1 % určené pro všechny Hypoúvěry může mít klient slevu 0,2 % při splácení úvěru z běžného účtu vedeného u Komerční banky a dále slevu 0,1 % při sjednání Rizikového životního pojištění PYRAMIDA od Komerční pojišťovny.

Hypoúvěr lze nyní získat s úrokovou sazbou  4,39 % p.a., a to bez nutnosti počáteční akontace. Pro klienty, kteří mají u Modré pyramidy naspořeny již určité prostředky, začíná úroková sazba dokonce již od 4,09 % p.a.

Modrá pyramida stále nabízí klientům Hypoúvěry ve výši až 100 % hodnoty nemovitosti, s možností rozložení splátek až na 28 let.  Hypoúvěr je vhodný na koupi nebo stavbu nemovitosti nebo na větší rekonstrukci bydlení.

 
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).