- Česká spořitelna zprovoznila 24. ledna 2011 první mobilní pobočku v Brandýse nad Labem
- Mobilní pobočka plně nahradí kamennou během její rekonstrukce, případně ji banka využije na veletrzích, výstavách a koncertech
- V mobilní pobočce poskytuje Česká spořitelna všechny standardní služby a produkty
- Bankomat přístupný 24 hodin denně
Česká spořitelna nabízí klientům v mobilní pobočce všechny standardní služby a produkty. Součástí mobilní pobočky je i bankomat, který je klientům přístupný 24 hodin denně.
„Příjemné prostředí hraje v kvalitě obsluhy klientů důležitou roli, a proto každý rok modernizujeme desítky poboček. Abychom i v době rekonstrukce mohli klientům ve stejném místě poskytovat rychlý a profesionální servis, přicházíme na trh s touto převratnou novinkou,“ uvedl Tomáš Vaníček, ředitel úseku pobočková síť Region západ České spořitelny. „Mobilní pobočku chceme využívat v době rekonstrukce poboček, ale také na veletrzích, výstavách nebo koncertech,“ dodal Tomáš Vaníček.
Mobilní pobočku v Brandýse nad Labem umístila Česká spořitelna na parkoviště naproti stávající rekonstruované pobočce v ulici Ivana Olbrachta. Klienti ji mohou využívat od 24. ledna až do ukončení rekonstrukce stávající pobočky. Otevírací doba mobilní pobočky je shodná s otevírací dobou rekonstruované pobočky.
Vnitřní klientské prostory mobilní pobočky tvoří dvě části – čekací zóna a poradenské pracoviště, ve kterém je klientům k dispozici až šest poradců. U vchodu do pobočky je zvonek pro přivolání pomoci při příchodu např. handicapovaného klienta či klienta s kočárkem. Pobočka je vybavena klimatizací. Česká spořitelna plánuje umístit mobilní pobočku v roce 2011 ještě např. v Moravském Krumlově