„V minulých letech jsem ve společnosti LeasePlan působil jako ředitel nákupu. Věřím proto, že moje mnoholetá zkušenost z této oblasti pomůže dále propojovat naše obchodní zájmy s nákupními zájmy našich klientů,“ komentoval svůj posun v rámci společnosti Milan Ptáčník. „V pozici obchodního ředitele chci hlavně udržet dlouhodobou vysokou spolehlivost našich služeb, kterou naši klienti hodnotí jako jedno z nejdůležitějších kritérií naší spolupráce,“ pokračoval Ptáčník.
Ocházející obchodní a marketingový ředitel Peter Tölgyesi působil ve společnosti LeasePlan na různých pozicích od roku 1997. K jeho největším úspěchům lze zařadit vytvoření oddělení péče pro zákazníky či rozjezd pobočky LeasePlanu na Slovensku. LeasePlan za Petra Tölgyesiho také jako první v Česku implementoval reportovací systém.
Nový obchodní a marketingový ředitel Milan Ptáčník (*1974) vystudoval postgraduální program MBA na ČVUT / Sheffield Hallam University. V devadesátých letech působil jako obchodní ředitel v rodinné firmě vyrábějící značkové destiláty a likéry. Od roku 1999 pracoval v Pražských pivovarech (později Pivovary Staropramen) jako vedoucí strategického nákupu a později ředitel nákupu. V roce 2005 pak nastoupil do společnosti LeasePlan, kde zakládal oddělení nákupu a stal se jeho ředitelem. V rámci této funkce definoval nákupní pravidla a procedury, odpovídal za nákupy vozidel a spolupracoval na mezinárodních nákupních projektech. V roce 2011 na krátkou dobu převzal oddělení akvizice, které se zabývá vyhledáváním nového prodejního potenciálu. Toto oddělení prochází nyní významným rozvojem, a to po stránce personálního obsazení, způsobu práce i interních procesů. Pozici Senior Sales Managera – vedoucího oddělení akvizice – obsadí od 1. 6. 2011 Jiří Štoček, který působí v LeasePlanu od letošního roku.
Milan Ptáčník je ženatý, má tři syny. Mezi jeho záliby patří jachting, windsurfing či vodní lyže.