Hlavní navigace

Mediacom vítězem výběrového řízení UniCredit Group na mediální agenturu

Mediacom byl vybrán za výhradní mediální agenturu skupiny UniCredit Group. Tato agentura vyhrála mezinárodní výběrové řízení na plánování médií (media planning) a nákup reklamního prostoru (media buying) organizované skupinou UniCredit Group. Mediacom byl už předtím mediální agenturou Bank Austria Creditanstalt (BA-CA) pro Rakousko a Střední a východní Evropu.

Cílem výběrového řízení bylo optimalizovat mediální strategii a plánování skupiny UniCredit Group a zároveň celoskupinově realizovat nejlepší postupy (tzv. best practices) a výhody z velkého rozsahu (tzv. economy of scale). Od 1.1. 2007 tak agentura Mediacom bude řídit plánování médií a nákup reklamního prostoru ve všech evropských zemích, kde skupina působí.

Proces výběrového řízení vycházel ze scoringového systému a byl řízen společně komunikačním a nákupním týmem skupiny UniCredit, složeným ze zástupců z Rakouska, Německa, Itálie, Polska, spol. Pioneer Investments a divizí Střední a východní Evropa skupiny. Výběrovému řízení rovněž asistovala poradenská firma Fairbrother Lenz Eley specializující se na mediální audit.