mBank vstoupila na český trh koncem listopadu 2007. K 1. místu k ceně veřejnosti náležela odměna v podobě „Audi sportscar experience“, tedy jízda luxusním autem po závodním okruhu Eurospeedway Lausitz. „Nesmírně si vážíme právě ceny veřejnosti. Je to pro nás potvrzení cesty, kterou se mBank vydala, a kterou půjde i nadále. Jelikož nám k zisku tohoto významného ocenění pomohli naši klienti, rozhodli jsme se, že tento zážitek věnujeme 100 000. klientovi, na kterého v tuto chvíli čekáme,“ říká Jiří Báča, generální ředitel mBank ČR.
V souvislosti s čekáním na 100 000. klienta vyhlásila mBank tipovací soutěž. Ten kdo správně odhadne, kdy mBank dosáhne počtu 100 tisíc klientů, získá zajímavý letní dárek: letenku pro dva do Londýna. Všechny další informace najdete na http://mbank.cz/…by/100k.html.