MasterCard Europe učinil strategické kroky pro další expanzi ve střední a východní Evropě

PRAHA, 26. října 2004 – Společnost MasterCard Europe jmenovala do čela svého týmu pro střední a východní Evropu novou regionální manažerku Bellu Stavchansky. Tento strategický krok podporuje záměr společnosti MasterCard Europe i nadále pronikat na atraktivní trhy střední a východní Evropy a posilovat zde své vedoucí postavení. Generálním ředitelem společnosti MasterCard Europe pro Českou republiku i Slovensko zůstává nadále Ján Čarný.

Sdílet

Celkem osmnáct východoevropských zemí představuje jednu čtvrtinu evropského trhu a patří mezi nejrychleji rostoucí trhy Evropy. Ve východní Evropě se nacházejí nejdynamičtější ekonomiky regionu. Chceme nabízet platební systémy, které firmám v tomto regionu umožní ještě razantnější růst, uvedl Alexander Labak, prezident společnosti MasterCard Europe.

V současnosti jsou ve střední a východní Evropě vydány čtyři milióny platebních karet MasterCard a 32 miliónů karet Maestro. Do čela vedení regionu, který je pro MasterCard tak důležitý, byla jmenována Bella Stavchansky. Jejím hlavním úkolem bude prosadit novou strategii expanze na středoevropský a východoevropský trh. Bella Stavchansky pracuje pro společnost MasterCard již 12 let. Dosud zastávala řadu vyšších pozic v oblasti obchodu v celé Evropě a byla rovněž odpovědná za spojení společností Europay International a MasterCard International, které proběhlo v roce 2002.

Bella má pro tuto funkci ideální kvalifikaci. S úspěchem rozvíjela aktivity společnosti MasterCard v řadě našich regionů a hrála významnou úlohu při vývoji naší sítě zákaznické podpory, která patří mezi nejlepší v oboru, řekl Alexander Labak. Její účast v regionálním řídícím týmu a naše nové cíle pomohou při rozvoji podnikání stávajících i nových členů platebního systému MasterCard.

Region, který povede Bella Stavchansky, reprezentuje rostoucí význam trhů střední a východní Evropy pro společnost MasterCard Europe. Jedná se o Rusko, Bělorusko, Ukrajinu, Gruzii, Arménii, Moldávii, Polsko, Českou republiku, Slovensko, Maďarsko, Chorvatsko, Slovinsko, Rumunsko, Bulharsko, Srbsko a Černou Horu, Albánii, Bosnu a Hercegovinu a bývalou jugoslávskou republiku Makedonii.

Hlavní součástí strategie skupiny v regionu bude „boj s hotovostí“. Naším cílem je, aby karty MasterCard nebo Maestro používalo ke každodenním nákupům stále více osob, řekl dále Alexander Labak.

Jak uvedla Bella Stavchansky, MasterCard je jedinou společností z oboru platebních karet, která je schopna malým i velkým společnostem ve střední a východní Evropy nabídnout širokou infrastrukturu a účinné systémy pro zpracování plateb bez ohledu na jejich objem.

Česká republika je v rámci regionu, který spadá pod vedení Belly Stavchansky, velmi významným trhem. Svědčí o tom i fakt, že se v minulém týdnu osobně zúčastnila vyhlášení prestižního ocenění MasterCard Banka roku 2004.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).