Soutěž je podpořena kampaní ve vybraných prodejnách Tesco, direct marketingovou komunikací a webovými stránkami.
Citibank patří na poli kreditních karet k lídrům trhu. Koncem března překročil počet vydaných karet 150 tisíc. Její kreditní karty nabízí nejdelší bezúročné období (až 55 dní), unikátní systém zabezpečení (fotografie a podpis držitele na přední straně karty, pravidelný monitoring uskutečněných transakcí, bezplatná blokace a vydání nové karty při ztrátě či krádeži), nejširší spektrum pojištění (Životní pojištění, Pojištění pro pobyt v nemocnici, Pojištění proti zneužití karty, Cestovní pojištění), jedinečné doplňkové služby (Hotovost na zavolanou, Nákup na splátky, Chytrá půjčka na kartě), úrokovou sazbu začínající již od 9,9% ročně a možnost až 3 doplňkových karet, které jsou ke kartě poskytovány zdarma. Od dnešního dne jsou navíc Citibank kreditní karty Classic, jako jediné na českém trhu, nabízeny bez ročního poplatku. Jejich bezplatné vedení navíc není podmíněno žádnou výší ročních útrat.