„Německo je tradiční destinací naší firemní klientely. Ale tato nabídka má za cíl představit Německo také jako atraktivní turistický cíl,“ uvedla Dörte Klein, ředitelka společnosti Lufthansa pro Českou republiku. „S letenkami z naší aktuální nabídky může architektonickým, kulturním a kulinářským svodům pěti německých měst podlehnout prakticky každý.“ Cestující, kteří si cenově zvýhodněné letenky včas zarezervují, mohou na palubě využít veškerý komfort včetně občerstvení a bonusových mil v programu Miles & More. Výhodná nabídka letenek však v Německu nekončí. Do dalších více než 100 evropských destinací lze z německých vzdušných přístavů letět za stejně atraktivní ceny.
Nejnovější destinace národního německého přepravce – Stuttgart – láká cestující také na futuristickou budovu muzea firmy Mercedes-Benz, které rok po svém otevření přivítalo téměř milion návštěvníků. Po zhlédnutí všech 160 automobilů a 1 500 dalších exponátů mohou cestovatelé ochutnat vína z württemberských vinic nebo navštívit slavnou Stuttgartskou operu. Kromě Stuttgartu létá Lufthansa z Prahy ještě do Frankfurtu, Mnichova, Düsseldorfu a Hamburku.
Letenky z letní nabídky si pasažéři mohou rezervovat na internetových stránkách www.lufthansa.com. S objednávkou jim pomůže také informační centrum se sídlem v Brně (tel.: 234 008 234), partnerské cestovní kanceláře nebo přímo prodejna letenek společnosti Lufthansa na pražském letišti Ruzyně.