„Chtěl jsem, aby logo České pojišťovny svojí vizuální podobou sdělovalo i hlubší poslání a hodnoty České pojišťovny. A tak jsem do něj obrazně i ve skutečnosti vryl záruku, jistotu a životní zabezpečení jedince a celé rodiny, které symbolizuje právě provázanost zmíněných tří listů,“ vysvětluje jeho Zdeněk Kolářský. Čtvercové štítové ohraničení pak vypovídá o grafické i reliéfní stabilitě loga a zároveň je znamením stálé ochrany, kterou Česká pojišťovna poskytuje svým klientům.
Logo České pojišťovny se objevuje na více než 700 obchodních místech po celé republice, 3400 poštovních přepážkách, v pojistných smlouvách, firemních tiskovinách, televizních spotech, na dresech ligových hokejistů, vozech automobilových závodníků či v dalších desítkách a stovkách podob. Během té doby získalo titul značky proslulé a v loňském roce i označení Olympijská značka. Česká pojišťovna se tak stala jednou ze tří firem na českém trhu, které se tímto označením mohou prezentovat.
„Podniková značka je sice ne právě hmatatelným vlastnictvím firmy, ale o to více ceněným. Navíc značka České pojišťovny je jednou z nejstarších a nejtradičnějších na českém trhu, která dlouhodobě dosahuje absolutní spontánní znalosti. Zaujetí pozice Olympijské značky ještě posílilo vnímání České pojišťovny jako proklientsky orientované finanční instituce,“ dodává ředitel marketingové komunikace České pojišťovny Miroslav Řezník.
Česká pojišťovna je největší domácí pojišťovací ústav s tržním podílem 36 procent. Má základní kapitál 4 miliardy korun a spravuje přes 13 milionů pojistných smluv. Česká pojišťovna patří do mezinárodní finanční skupiny PPF, která úspěšně spravuje aktiva v hodnotě přibližně 250 mld. Kč. Jediným akcionářem ČP je společnost PPF Group N. V.