Pozitivním trendem je také zvyšování podílu mladých lidí, kteří uzavírají pojistné smlouvy. Pojištění si stále častěji sjednávají již po nástupu do prvního zaměstnání. „Podíl nových klientů ve věku do 25 let na celkovém počtu nových klientů Winterthur pojišťovny vzrostl během posledních tří let z 20 % na 25 %,“ uvedl Tomáš Vystrčil. „Chování české populace k pojištění tak odráží vzrůstající zodpovědnost občanů o vlastní budoucnost.“
Ze statistik Winterthur pojišťovny dále vyplývá, že klienti si velmi oblíbili flexibilní produkty, u kterých nejsou svázáni různými omezeními a limity. „V současné době je naším nejúspěšnějším produktem investiční životní pojištění COMFORT PLUS, které jsme na trh uvedli v létě minulého roku. Díky němu jsme v posledních měsících roku 2006 zaznamenali nárůst pojistného o více než 200 %,“ řekl Tomáš Vystrčil. Jeho hlavní výhodou je téměř neomezená flexibilita možných kombinací investování a řady volitelných připojištění.