Hlavní navigace

LeasePlan zvýšil za rok 2010 celosvětově čistý zisk o 20 % na 199 milionů euro

[Tisková zpráva] Čistý zisk se v roce 2010 zvýšil o 20 % na 199 milionů euro. V roce 2009 činil čistý zisk 165 milionů euro.

Sdílet

·    Čistý zisk se v roce 2010 zvýšil o 20 % na 199 milionů euro. V roce 2009 činil čistý zisk 165 milionů euro

·    Celkový počet vozidel ve správě se ustálil na úrovni 1,3 milionu

·    Všechny tři ratingové agentury ocenily výsledky společnosti vylepšením výhledu společnosti na „stabilní“

·    LeasePlan posílil svou tržní pozici jako největší poskytovatel služeb správy vozového parku na světě

Klíčové ukazatele výsledků LeasePlanu

Ziskovost

2010

2009

Čistý zisk za období (v milionech euro)

199

165

Kapitálová návratnost

11,2 %

11,3 %

Objemy

31. prosince 2010

31. prosince 2009

Celková aktiva (v miliardách euro)

17.5

17.1

Počet vozidel (v tisících)

1,294

1,309

Počet zaměstnanců (nominální)

6 079

6 071

Vahid Daemi, generální ředitel a předseda správní rady společnosti LeasePlan Corporation, k výsledkům řekl: „V roce 2010 se naše výsledky téměř vrátily k hodnotám, kterých jsme dosahovali před začátkem hospodářské krize. V porovnání s rokem 2009 jsme dosáhli nárůstu čistého zisku o 20 procent.“

Vahid Daemi dodal, že dobré výsledky byly podpořeny výrazným snížením ztrát způsobovaných ukončenými smlouvami, a to díky zlepšení podmínek na trhu s ojetinami a přijatým opatřením v oblasti risk managementu.Další složky zisku zůstaly stabilní nebo se mírně zvýšily.

V roce 2010 společnost LeasePlan pokračovala v měření spokojenosti a loajality klientů ve všech 30 zemích, kde nyní působí. Výsledky ukazují, že 88 procent klientů korporace je s jejími službami v oblasti vozových parků spokojeno.

V porovnání s rokem 2009 se příjmy v roce 2010 zvýšily o 18 procent a výdaje o 16 procent. Příjmy i výdaje byly poznamenány devalvujícím eurem. Pokud se nezapočítají rozdíly způsobené měnícím se kurzem eura, činil nárůst 15 procent v případě příjmů a 12 procent v případě výdajů.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).