Běžný účet přitom nemusí být veden u Citibank, ale u kteréhokoliv peněžního ústavu. Klient se tak už nebude muset obávat, že by nedodržel termín splátky a byla by mu naúčtována smluvní pokuta.
Díky nově zavedenému inkasu se nemusí klienti obávat toho, že by byli zapsáni do bankovního registru dlužníků, což by jim v budoucnu mohlo zkomplikovat získání úvěru nebo hypotéky u kterékoliv banky,
zdůraznil manažer kreditních karet Citibank Alexander Mitro.
Zavedení trvalého inkasa je jednoduché. Pokud má zákazník běžný účet také u Citibank, stačí, když o inkaso požádá na zákaznické lince CitiPhone, a to nejméně pět kalendářních dní před datem splatnosti jeho kreditní karty.
Ti, kdo mají běžný účet u jiné banky, by měli kontaktovat zákaznickou linku CitiPhone a svoji banku, kde dají souhlas k inkasu, a to nejpozději 7 dní před datem splatnosti kreditní karty.
Kromě zavedení inkasa přichází Citibank i s další novinkou. Banka nově navázala spolupráci s POJIŠŤOVNOU CARDIF PRO VITA a od začátku února nabízí nově koncipované pojištění CreditShield. To bude i nadále chránit klienty v případě plné invalidity či úmrtí tím, že za ně pojišťovna zaplatí aktuální dlužnou částku na jejich kreditní kartě. Maximální pojistné krytí však vzroste z původních čtyř set tisíc korun na dva miliony korun.
Pojištění bude navíc krýt i riziko pracovní neschopnosti – pojišťovna bude v případě pracovní neschopnosti platit za klienta minimální měsíční splátky až do výše 55 555 korun za jednu splátku. Další novinkou je pak krytí neoprávněných transakcí v případě ztráty či zneužití kreditní karty až do 10 000 korun, přičemž se toto pojištění vztahuje na události, které nastaly již dva dny před žádostí o blokaci karty.