Vzhledem ke kalamitní situaci jsou v terénu všichni mobilní technici i pracovníci likvidační služby a call centrum přijalo dnes přes 7500 hovorů. Vzhledem k tomu, že celkový počet škod dosáhne několika tisíc, bude posílené call centrum i všichni pracovníci likvidace klientům k dispozici celý víkend. Kromě nonstop zelené linky 105 105 a všech obchodních míst, je možné od dnešního dne hlásit škody i prostřednictvím internetu. Primární však je, aby klienti zdokumentovali současný stav a rozsah poškození (především fotograficky – digitálním aparátem je dnes vybaven každý lepší mobilní telefon) a zejména se snažili předejít dalším škodám. Vzhledem ke kalamitními charakteru situace a vytížení call center a likvidátorů není nezbytně nutné okamžitě hlásit škodu pojišťovně. Je třeba škodu zdokumentovat a pak hned klienti mohou začít s úklidem, případně opravami.
V případě pojistné události:
- Snažte se zabránit zhoršování následků již vzniklé pojistné události, i když s tím budou spojené přiměřené finanční výdaje. Pojišťovna vám je proplatí v rámci pojistného plnění.
- Potřebujete-li začít hned s úklidem pojištěního místa, není to problém. Ze všeho nejdříve ale vše vyfoťte nebo natočte na video. Zničené věci nevyhazujte a pokuste se je uchovat do té doby, než si je pracovník pojišťovny osobně prohlédne.
- Že se vám stala škoda na majetku, oznamte své pojišťovně. Primárně však škodu zdokumentujte a začněte s potřebným úklidem či opravami.