Design původních stránek byl přepracován do nové podoby a především úvodní stránka prošla „odlehčením“ a vizuálním oživením, nicméně v hlavní pohledové rovině zachovává originální navigaci složenou z několika základních rad týkajících se pojištění – Co je pojištění, Kdy se pojistit, Proč právě Kooperativa, Jak oznámit škodu a Kde nás najdete. Při návrhu změn struktury informací byl kladen důraz na zvýraznění základní funkce webu – uživatel snadno a přehledně najde rozsáhlé informace o jednotlivých produktech. Úplnou novinkou je možnost přihlásit se k odběru novinek a sekce Spolupracujeme, která obsahuje mimo jiné informace o strategické alianci Kooperativy s Českou spořitelnou. Stránky i nadále plně respektují vizuální styl Kooperativy, který klienti znají z reklam a ze všech prezentačních a propagačních materiálů. Novými prvky, které by měly klientům pomoci při výběru produktů, jsou modelové příklady pojištění. Vhodnost využití jednotlivých typů pojištění je originálně prezentována na modelové rodině. Pro chvíle oddechu je pro uživatele připravena hra Volejbal. „Podoba internetové prezentace pojišťovny Kooperativa není a ani nechce být považována za finální. Možnosti internetové komunikace se neustále rozšiřují, a tak jsou i pro internetovou prezentaci plánována další rozšíření, která by měla klientům usnadnit jednání s pojišťovnou. V první fázi rozšíření plánujeme poskytnout možnost on-line hlášení pojistných událostí,“ doplnil Diviš. V nejbližší době bude rovněž web Kooperativy rozšířen o rozsáhlé informace o nových pravidlech silničního provozu.
Celkovou koncepci nových stránek, navigační logiku, strukturu a grafické řešení dodala společnost FG Forrest, s níž Kooperativa spolupracuje již čtvrtým rokem.