„Od začátku svého působení začala pracovat na změně a vzájemném propojení komplexní marketingové komunikace. Spojení s funkcí tiskové mluvčí je dalším krokem k maximálnímu otevření se firmy směrem k novinářům i veřejnosti,“ naznačuje záměry SSŽ generální ředitel společnosti Martin Borovka.
Kerlická bude kromě vztahů s médii zodpovídat také za dosažení marketingových cílů společnosti především v oblasti budování značky, posilování vztahů s partnery a prezentaci zástupců SSŽ na odborných konferencích a seminářích. „Mým cílem je přispět k dobrému obrazu naší společnosti, třetí největší stavební firmy v České republice. Ráda bych ze SSŽ vytvořila skutečně otevřenou, vstřícnou a moderní firmu,“ konstatuje Kerlická. Ve své funkci nahradila Adélu Němcovou.
Kerlická se marketingu dříve věnovala v italské společnosti Idronord v Itálii a ve francouzské nadnárodní společnosti Lafarge Cement. V marketingu a reklamě se pohybuje již od roku 1997. Vystudovala inovační studium komunikační a marketingové strategie na VŠMVV a aktuálně studuje obor komunikace a média na VŠEM. Mluví plyně italsky a anglicky. Ve svém volném čase se věnuje fotografii a designu a především rodině. Má dvě děti, syna Fedele a dceru Michaelu.