Nová a unikátní služba zvyšuje významným způsobem pohodlí klientů při plánování schůzky. Termín lze naplánovat až 10 pracovních dní dopředu a ukládá se přímo do pracovního kalendáře bankovního poradce.
„Klienti KB nemusejí vyčkávat na sjednání schůzky se svým bankéřem, až jej zastihnou, dokonce nemusí ani telefonovat. 24 hodin denně a 7 dní v týdnu fakticky vidí do diáře svého bankovního poradce a mohou hledat společný termín, který oběma vyhovuje,“ uvedl Vladimír Jeřábek, člen představenstva KB a náměstek generálního ředitele.
Klient může v aplikaci zvolit ze šesti předdefinovaných důvodů schůzky a ten ještě doplnit popisem tak, aby se mohl bankovní poradce na schůzku co nejlépe připravit. Pokud je v požadovaných termínech kalendář bankovního poradce plný, má klient možnost nechat se zpětně kontaktovat telefonicky a dohodnout se na jiném termínu nad rámec příštích deseti dnů nebo na zastoupení bankovního poradce jiným kolegou.
Po sjednání schůzky obdrží klient notifikaci o naplánované schůzce na svůj e-mail. Další připomenutí schůzky je odesláno den před samotnou schůzkou.
Video průvodce pomůže klientům s nastavením PC nebo zřízením služeb
Druhou novinkou v on-line službách KB je Video průvodce, který pomůže klientům názorně s nastavením PC pro potřeby přímého bankovnictví, s nastavením produktů a služeb nebo s jejich on-line sjednáním.
Video průvodce je rozdělen do dvou částí – první pomáhá s nastavením počítače pro spuštění a bezpečný provoz internetového bankovnictví, druhá část pak pomůže s nastavením notifikací, žádostmi o hypotéku, spotřebitelský úvěr či kreditní kartu a další produkty Komerční banky či Komerční pojišťovny.
„Služba Video průvodce je neustále rozvíjena a doplňována tak, aby každý z klientů našel v průvodci jakéhosi virtuálního partnera pro řešení nejrůznějších požadavků,“ doplnil Mojmír Prokop, vedoucí pro Přímé bankovnictví Komerční banky.
Ukázky Video průvodce naleznete na www.mojebanka.cz v sekci Video návody.