„Pro platby za vánoční nákupy je použití platební karty velmi pohodlným řešením. My ale chceme klientům nabídnout ještě více. Zboží zaplacené osobní kreditní kartou KB bude automaticky pojištěno proti odcizení či rozbití a klient na něj zároveň získá prodlouženou záruku“, uvedl Jozef Ryšavý, vedoucí Marketingového plánování a řízení cen. „Víme také, že klienti často nevyužívají platební karty proto, že se jim špatně pamatuje PIN. Abychom každému klientovi maximálně umožnili přizpůsobit platební kartu jeho vlastním potřebám, nabídneme také změnu PINu v bankomatech KB a navíc vlastní obrázek na kartě na první rok zdarma“, dodal Jozef Ryšavý. Tuto speciální vánoční nabídku mohou klienti využívat až do konce letošního roku.
Od 1. listopadu KB přichází také s dalšími novinkami v Sazebníku. Cena nadstandardně vybaveného balíčku Premium konto se sníží ze současných 325 na 299 korun měsíčně, čímž se stává jednou z nejatraktivnějších nabídek na trhu. Balíček Duo konto, určený pro osobní potřeby podnikatelů, bude nově obsahovat běžný účet, platební kartu, telefonní a internetové bankovnictví s elektronickými výpisy a bude vedeno zdarma pro majitele jakéhokoli podnikatelského balíčku.
Budou také sjednoceny ceny automatizovaných plateb pro občany a podnikatele, to znamená trvalé příkazy, inkasa a automatické transfery, a to na jednotnou úroveň 6 Kč za jednu platbu.
U specifických operací, které pro banku představují nezanedbatelné náklady a kde klienti mohou využívat výhodnějších alternativ, dochází ke zvýšení cen. KB zvyšuje poplatek za hotovostní vklad na účet třetí strany ze současných 50 Kč na 75 Kč. Pro tyto jednoduché operace je pro klienta vždy rychlejší, pohodlnější a méně nákladné, pokud využije některý z kanálů přímého bankovnictví. Nově bude také zpoplatněn dotaz na zůstatek účtu prostřednictvím bankomatu, a to částkou 2,50 Kč v případě bankomatu KB a částkou 10 Kč prostřednictvím cizího bankomatu. Klientům doporučujeme, aby si udržovali stálý přehled o svém účtu prostřednictvím internetového bankovnictví nebo prostřednictvím zasílaných SMS zpráv. Ušetří si tak cestu k bankomatu pro zjištění zůstatku a zároveň budou mít informace o pohybech na svých účtech ihned k dispozici.
„Uvedené změny v Sazebníku banky vycházejí z naší dlouhodobé strategie. Díváme se na klienta a jeho potřeby komplexně a nabízíme alternativy. Klient je může kombinovat tak, jak mu nejlépe vyhovuje, měnit jejich využití dle svých potřeb a optimalizovat tak své náklady na bankovní služby,“ vysvětlil Jozef Ryšavý.