„Otevření klientského centra v Prostějově bylo důležitým mezníkem v přístupu ke klientům. Telefonní linka a možnost zasílat maily s dotazy do e-mailové schránky umožnilo klientům obracet se svými podněty a potřebami na jedno místo a brzy si na tuto možnost zvykli. To dokazuje také četnost telefonátů a zaslaných e-mailů. Například nejpernějším dnem v počtu hovorů byl 13. květen 2002, kdy pracovníci klientského centra vyřídili 107 630 hovorů, tj. v průměru více než jeden hovor každou sekundu dne,“ říká Aleš Mamica, ředitel úseku přímé bankovnictví.
Klientské centrum Prostějov (KCP) provozuje pro klienty České spořitelny (ČS) bezplatnou poradenskou linku a e-mailovou schránku, její zaměstnanci klientům kdykoli poradí s produkty a službami ČS. V KCP pracuje přibližně 250 zaměstnanců, ti za svou směnu vyřídí i 200 hovorů, v roce 2005 pracovníci odpověděli na 59 988 e-mailů a přijali 5,25 mil. hovorů.
Do budoucna se chce KCP soustředit na ještě lepší poskytováni služeb: klást větší důraz na poradenství klientům k již zakoupeným službám a produktům a na péči o klienta, docílit hlubší specializace telefonních bankéřů, nabídnout klientům více možností pro přímý nákup bankovních produktů přes telefon a díky přímé vazbě na CRM (customer relationship management) dokázat lépe obsloužit klienta na základě znalosti jeho konkrétních potřeb.