Po vytočení čísla Linky 24 a přepojení na operátora si mohou klienti nově požádat o změnu limitu na své platební kartě či opětovné vydání PIN. Klienti tak mohou například během dovolené telefonicky požádat o navýšení limitu karty a po dovolené tento limit opět snížit,
uvedl Petr Kursa, manažer útvaru platební komfort soukromé klientely ČSOB.
Nově lze přes Linku 24 vyřídit také zrušení automatické obnovy platební karty, vydání nové karty s původní platností a předčasné vydání platební karty v termínu před automatickou obnovou. Tyto služby jsou poskytovány za stejné poplatky jako na pobočkách. Dostupné jsou všem uživatelům ČSOB elektronického bankovnictví, kterým byly přiděleny bezpečností prvky – identifikační číslo, PIN a heslo. Produkty elektronického bankovnictví jsou zřizovány ke všem balíčkovým kontům ČSOB zdarma.
V současnosti využívá ČSOB Linku 24 více než 343 tisíc klientů. Službu ČSOB Internetbanking 24 využívá více než 294 tisíc klientů a službu ČSOB Mobil 24 téměř 65 tisíc klientů.