Přímé bankovnictví KB tak v současné době využívá v průměru každý třetí klient banky.
Podpora a rozvoj přímého bankovnictví zůstává i nadále jednou z priorit Komerční banky. Naším cílem je vybudovat multikanálový přístup do banky, který umožní klientům spojit se s KB kdykoliv a odkudkoliv,
uvedl výkonný ředitel pro přímé bankovnictví KB, Jan Kubálek.
Největší nárůst zájmu zaznamenala KB o internetové bankovnictví mojebanka, které ke konci června letošního roku využívalo více než 101 tisíc klientů, tj. o 128 % více než tomu bylo v roce předchozím.
30/06/2003 počet klientů | 30/06/2002 (počet klientů) | Změna | |
---|---|---|---|
Celkem klienti přímého bankovnictví | 507.064 | 303.258 | + 67 % |
Z toho expresní linka KB | 360.792 | 222.926 | + 62 % |
Z toho mojebanka | 101.271 | 44.355 | + 128 % |
Z toho profibanka | 19.844 | 10.022 | + 98 % |
Markéta Dvořáčková
Divize Komunikace