Hlavní navigace

KB: Přímé bankovnictví využívá přes 500.000 klientů!

Počet klientů Komerční banky, kteří používají pro komunikaci s bankou a obsluhu svých účtů nástroje přímého bankovnictví, překročil hranici 500.000, což v meziročním srovnání představuje nárůst klientů o 67 %.

Sdílet

Přímé bankovnictví KB tak v současné době využívá v průměru každý třetí klient banky.

Podpora a rozvoj přímého bankovnictví zůstává i nadále jednou z priorit Komerční banky. Naším cílem je vybudovat multikanálový přístup do banky, který umožní klientům spojit se s KB kdykoliv a odkudkoliv, uvedl výkonný ředitel pro přímé bankovnictví KB, Jan Kubálek.

Největší nárůst zájmu zaznamenala KB o internetové bankovnictví mojebanka, které ke konci června letošního roku využívalo více než 101 tisíc klientů, tj. o 128 % více než tomu bylo v roce předchozím.

Počet klientů přímého bankovnictví KB
30/06/2003 počet klientů 30/06/2002 (počet klientů) Změna
Celkem klienti přímého bankovnictví 507.064 303.258 + 67 %
Z toho expresní linka KB 360.792 222.926 + 62 %
Z toho mojebanka 101.271 44.355 + 128 %
Z toho profibanka 19.844 10.022 + 98 %

Markéta Dvořáčková
Divize Komunikace

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).