Společně s touto nabídkou odstartovala i rozhlasová reklamní kampaň, kterou doplní direct mailová zásilka distribuovaná na desítky tisíc potenciálních zákazníků. „Reklamní kampaň i samotná akce si kladou za cíl informovat podnikatele a menší firmy o možnosti snížit díky našim službám své náklady na provoz firemních vozidel. Jejich úkolem je zvýšit povědomí o značce CCS, a tím i zvýšit zájem o uzavření objednávky na karty CCS,“
uvedl Petr Beneš, obchodní ředitel CCS České společnosti pro platební karty a.s.
Zájemci o firemní karty CCS si mohou vybírat mezi domácími čipovými kartami CCS Limit a CCS Tandem a kartou CCS Business. Firemní karty CCS nabízí téměř neomezenou akceptační síť čerpacích stanic, servisů, prodejen náhradních dílů apod. Především díky zjednodušení administrativy a využití nejmodernějších technologií přináší firmám úsporu nákladů, zvýšení efektivity při vynakládání prostředků na provoz vozového parku, zvýšení bezpečnosti při pohybu finančních prostředků a snížení rizika lidského omylu.