Čeští čtenáři byli podobného názoru – 67 procent respondentů uvedlo, že Visa je pro ně nejdůvěryhodnější kreditní kartou. Oproti roku 2008 je to zvýšení o 7 procent. Respondenti vybírali v kategorii kreditních karet celkem z patnácti značek a karty Visa byly nadprůměrně hodnoceny v atributech, jako jsou kvalita, poměr cena/hodnota, image a uspokojení požadavků klientů.
Miloslav Kozler, regionální manažer a zástupce společnosti Visa Europe v České republice, k výsledkům výzkumu řekl: Výsledky průzkumu Reader´s Digest odrážejí důvěru českých i evropských spotřebitelů v produkty a služby nabízené společností Visa. Pochopitelně nás velice těší, že míra této důvěry stále roste a že za uplynulých dvanáct měsíců opět přibylo těch, pro něž je Visa nejdůvěryhodnější značkou. Je evidentní, že držitelům našich karet vyhovuje komfort, který Visa nabízí. Díky našim kartám mohou pohodlně a bezpečně nakupovat nejen v Evropě, ale po celém světě.
Průzkum Trusted Brands je každoroční mezinárodní studie postojů a názorů spotřebitelů na produkty a služby každodenní potřeby. V rámci evropského průzkumu byli osloveni respondenti v šestnácti zemích, mimo jiné ve Francii, Německu, Španělsku nebo Švédsku. Průzkum probíhal ve všech zemích formou korespondenční ankety, jež probíhala od srpna do října roku 2008.
Máte-li zájem o další informace, navštivte laskavě www.rdtrustedbrands.com