„Původní spot doplní nová část, která příběh zakončí. Hlavní představitelka v ní dostane to, co chtěla, stejně jako naši spokojení klienti,“ popsal Petr Vondráček, manažer marketingové komunikace Poštovní spořitelny.
Kampaň mimo jiné vyzdvihuje hlavní výhody Era osobního účtu. Poukazuje na bezpečnou správu financí, jednoduchost a dostupnost. Klienti platí jen za to, co opravdu potřebují, každý si najde místo i čas obsluhy dle svých představ a díky sazebníku je na první pohled jasné, za co a kolik se platí.
Pod novou kampaní je podepsaná agentura Rust. Kampaň bude využívat televizní spoty, rozhlas, internet, tisk i venkovní reklamu. Tradičně dostanou prostor také webové stránky a bankomaty Poštovní spořitelny. Součástí kampaně bude zároveň přímé oslovení zákazníků formou direkt mailu a telemarketingu.
Poštovní spořitelna je součástí Československé obchodní banky, a. s..