„Ideový koncept vítězné reklamy zdůrazňuje hlavní atributy našich spotřebitelských a firemních úvěrů. V reklamní kampani byly použity motivy nakupování v hypermarketu, rychlém občerstvení a velkoskladu, neboť získání úvěrů od GE Money Bank je stejně snadné a jednoduché,“ řekla Václava Jiříčková, manažerka marketingu GE Money Bank. „Zároveň jsme podpořili image GE Money Bank jako banky, která je flexibilní, rychlá a zároveň inovativní a zákaznicky orientovaná,“dodala Václava Jiřičková.
Festival reklamy Golden Drum, který se koná ve Slovinské Portoroži se během 11 let propracoval na jednu z nejvýznamnějších akcí v oboru. Ocenění Golden Watch uděluje odborná porota za největší kreativitu. V této kategorii soutěží reklamy z celého světa.
Reklamní kampaň se týkala nabídky „Půjčky v akci“, v rámci které klienti mohli získat úvěry ve výši 50, 70 nebo 90 tisíc Kč s nízkou garantovanou splátkou. Půjčku přitom klienti získají snadno a rychle již během několika minut. Obdobné parametry měla i kampaň na akční nabídku podnikatelských úvěrů Expres Business. Podnikatelé mohli zažádat o úvěru ve výši 340 tisíc Kč, se splatností 60 měsíc, garantovanou úroková sazbou 8,59 % p.a. a výší měsíční splátky 6990 Kč. Klient nemusí platit žádný poplatek za žádost ani za uzavření smlouvy.