Produktové balíčky jsou světovým trendem. Jejich oblíbenost mezi klienty dokazuje, že se nám je skutečně podařilo sestavit tak, aby odpovídaly potřebám našich klientů. Dynamika nárůstu počtu uživatelů je velká – např. v posledním měsíci si denně v České spořitelně sjednalo některý z produktových balíčků více než 2 300 klientů. Očekáváme, že v létě počet balíčků dosáhne hranice jednoho milionu,
uvedl Petr Bobysud, ředitel odboru klientské segmenty České spořitelny.
Základem balíčků je sporožirový účet, ke kterému si pak může klient za pevně stanovenou cenu zvolit další služby jako např. přímé bankovnictví, kontokorentní úvěr, mezinárodní platební karty, včetně bezplatných výběrů z bankomatů a platebních příkazů realizovaných prostřednictvím přímého bankovnictví.
Klára Gajdušková
Tisková mluvčí ČS, a.s