Jarní marketingová kampaň přinesla Penzijnímu fondu Komerční banky téměř 8 tisíc nových klientů

Během marketingové kampaně, která byla zaměřena na podporu prodeje penzijního připojištění na pobočkách Komerční banky, uzavřelo na pobočkách KB smlouvu o penzijním připojištění takřka osm tisíc nových klientů.

Sdílet

V období kampaně mohli získat noví klienti Penzijního fondu Komerční banky (PF KB) příspěvek 500 Kč od Komerční banky. Podmínkou bylo uzavřít smlouvu na pobočce Komerční banky na měsíční příspěvek větší než 300 Kč v období od 26. 2. – 30. 4. 2007.

„Tuto podmínku splnilo 56 % nových klientů. Více než čtyři tisíce nových klientů tedy dostalo od Komerční banky mimořádný příspěvek ve výši 500 Kč,“ uvedl Pavel Jirák, předseda představenstva a výkonný ředitel Penzijního fondu Komerční banky. „Výsledky marketingové kampaně posunuly Penzijní fond Komerční banky velmi blízko k pokoření hranice 450 tisíc klientů,“ dodal Pavel Jirák.

V rámci jarní marketingové kampaně využil PF KB inzerci v tisku, PR články a reklamní spoty v celostátních rádiích. Důležitou součástí kampaně bylo také rozeslání adresného dopisu klientům Komerční banky, kteří ještě penzijní připojištění nevyužívají. Sledovaný výsledek kampaně se pohyboval na hranici tří procent.

Penzijní fond Komerční banky je čtvrtým největším penzijním fondem v České republice. Hospodaření v roce 2006 zakončil s čistým ziskem 529 milionů korun. „Aktiva fondu vzrostla meziročně o 20 % na 20 miliard korun a klientům jsme připsali zhodnocení ve výši 3 % p.a.,“ uvedl Pavel Jirák.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).