„Interní televize znamená pro naši společnost zásadní zefektivnění a zlepšení interní komunikace. Získané ocenění potvrzuje, že jsme se ve využití tohoto média nezmýlili,“ říká Aleš Mašanský, obchodní ředitel Modré pyramidy.
Interní televize slouží nejen k rychlému předávání informací zaměstnancům a finančním poradcům vlastní distribuční sítě, ale také například ke vzdělávání a zlepšování obchodních dovedností. Jednotlivé kanály televize nabízejí reportáže například o efektivním využívání marketingových a prodejních nástrojů, představují nejúspěšnější obchodníky a jejich zkušenosti, nebo vysvětlují společenskou etiketu při kontaktu s klienty. Instruktážní videa obsahují testovací otázky, některá zase prostor pro anketní odpovědi.
„Interní televize je velmi úzce spojena i s naší externí webovou televizí mopytv.cz, která je určena nejen našim klientům, ale i široké veřejnosti. Spoty v mopytv.cz představují produkty a radí, jak je nejlépe využít, v interní televizi se naši obchodníci dozví, jak je nejlépe klientům nabízet,“ doplňuje Hana Vaněčková, ředitelka komunikace Modré pyramidy.
Modrá pyramida provozuje jak interní, tak externí televizi už více než 3 roky ve spolupráci s agenturou Genius Media.