Nárůst objednávek souvisí hlavně s jednoduchostí, kterou nabízí internet při nákupu vánočních dárků,
uvedl Ondřej Fryc, předseda představenstva společnosti. V týdnu do 11.12. jsme obdrželi přes devět tisíc objednávek, což je oproti stejnému období v loňském roce nárůst o 65% – je tedy možno konstatovat, že zájem zákazníků o nakupování na internetu se stále zvyšuje,
dodal Fryc.
Řada zákazníků začala letos nakupovat až koncem listopadu a celá vánoční sezóna tak nabrala zpoždění, které zákazníci dohánějí právě v těchto dnech. S vánoční sezónou souvisí i mírný pokles výše průměrné objednávky způsobený hlavně nákupem drobnějšího zboží jako jsou CD, DVD, hračky, či parfémy.
Ze statistik Internet Mall nakupovali zákazníci v listopadu hlavně elektroniku, drobnou bílou techniku a digitální fotoaparáty. Výrazně vzrostl také zájem o luxusní zboží, jako jsou parfémy a hodinky.
Nejprodávanější zboží (listopad 2005)
podle počtu kusů
- 1. digitální fotoaparáty
- 2. MP3 přehrávače
- 3. mobilní telefony
- 4. bílá technika (ledničky, pračky, myčky)
- 5. hry na PC a deskové hry
podle objemu v Kč
- 1. televizory (plazmové, LCD, klasické)
- 2. bílá technika (ledničky, pračky, myčky)
- 3. digitální fotoaparáty
- 4. notebooky
- 5. mobilní telefony